2010. március 22., hétfő

Anabel minta


Karkötő:




Medál:

28 megjegyzés:

Kriszta írta...

Köszönöm szépen, nagyon mutatós!

Teca írta...

Gyönyörűűűű! Köszönöm szépen a mintát!

Laulo írta...

many thanks !!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

ÓÓÓÓ! Köszönöm szépen ezt a mintát! Tuti, hogy kipróbálom, mert beleszerelmesedtem, ahogy megláttam!
Szuper vagy! :)

Eva Maria Keiser írta...

Very Generous, thank you!

LOLA írta...

Muchas gracias, es una pulsera preciosa!!!!!!!!!

Mil Delicias írta...

Muchas gracias

Las Creaciones de Boricua írta...

Thank you!!! it's beautiful!!!!!!

Maria írta...

Köszönöm szépen a csodaszép mintát!!!!

Orsi írta...

Köszönöm én is!

Bernadett írta...

Köszi Niro ezt a csodás mintát!
Biztos megfűzöm!

Burgler írta...

Niro, köszi a mintát, nagyon tetszik!

MARITINA írta...

Muy bonito!!

Marbos írta...

Thank you. It's a wonderful pattern

Dzsu írta...

Gyönyörű szett, köszi, h megosztod velünk e szép mintát:)

Vár egy meglepi a blogomban:)

SzöSzi írta...

Nagyon szép, köszönjük szépen!

Claju írta...

Köszi, köszi, köszi !!!

Sol írta...

my favourite is the red one :)

Zelda írta...

Köszönjük!

Daniela írta...

I love this cude bracelet!!! Great!
Thanks for the pattern... ;-)

Greetings from Germany,
Daniela

estibogar írta...

Gyönyörűek...Főleg a piros ezüst...

Bishounen bijouterie írta...

Beautiful design congratulations. regards from Argentina

Kat_G írta...

Precioso!!

Lidia írta...

Szia! Gyönyörű ékszereket csinálsz, elfogadnék én is párat belőlük :) Én divatblogot írok, nézd meg és követhetjük egymást ha gondolod :)
XOXO Lídia
www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com

Chant de Cristal írta...

Thank you, it's beautiful

LissC írta...

wow. Love love love it!

Adrienn Szauer írta...

Csak nekem nem működik a link?
Csak mert én nagyon szeretném ezt a mintát, rettenetesen tetszik, de a link nekem nem működik!
Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném!
szaadri99@gmail.com

Annita írta...

Lindissima