2008. november 15., szombat

"Behálózott apróságok" mintája


Sokan kértétek ennek a karkötőnek a mintáját, így megpróbálok egy kis segítséget nyújtani az elkészítéséhez.

Felhasznált anyagok/Materials:

  • 11/0-s kása/seed beads (én kb. 18 grammot használtam fel az ötsoros karkötőhöz)
  • 3mm-es tekla és/vagy swarovski kristály/ imitation pearls and/or swarovski bicones (én egy sorba 27 db-t tettem, tehát egy ötsoros karkötőhöz kb. 135 db-ra van szükség)

1.

Először egy tetszőleg hosszúságú és szélességű, 4x3 szemes RAW hálót készítünk. (Itt kétszálasra rajzoltam, de természetesen egyszálasan is megfűzhető.)



2.

Második lépésben pedig ráfűzzük a hálóra a díszítést. Ezen nem nagyon tudok mit magyarázni, reményeim szerint a képekről leolvasható ennek a technikája. A lila pötty a kása, a piros pedig a swari/tekla :-)

5 megjegyzés:

Ági mama írta...

Köszi! nagyon örülök, hogy lerajzoltad, mert nagyon tetszik!!!

Unknown írta...

En is nagyon koszonom,mert gyonyoru es nagyon konnyu eligazodni meg egy kezdonek is ezen a rajzon!Albert I

Anikó írta...

Hálás köszönet a mintáért! Gyönyörű ez a karkötő!

Lerika írta...

Nagyon köszönjük szépen!!!!!!!

barboo írta...

Szia! Segítséget szeretnék kérni ! Nagyon tetszik ez a minta, de valahogy sehogy nem sikerül nekem úgy befűznöm a Tekla mellé a kásákat ahogy lerajzoltad az első lépcső az még kőnyű a két kása a Teklával, de utána a maradék két kása nem akar a helyére sikerülni! A segítséget előre is köszönöm Barboo